Mitt sommarlooov

Här har vi tagit tidigt sommarlov. Zelda berättade för sin mormor i söndags att hon har slutat med dagis. Jaha, tänkte vi, det kan hon väl få. Hon går ju ändå för sin egen skull just nu, eftersom jag är föräldraledig och Ulf jobbar vilka tider han vill. Hon får gå de dagar hon vill tills hennes riktiga sommarlov börjar den 13:e juni.  

Zelda med sin skateboard


Walle växer och växer. Sorterade bort de minsta kläderna ur hans garderob idag. Han vägde 3640 gram och var 52 cm lång när han föddes, och igår på 2-månaderskollen vägde han 6030 gram och var 59 cm lång. Han spenderar alltså en hel del av sin vakna tid vid mjölkbaren, och jag spenderar väldigt lite tid med att vara kreativ. Men kreativiteten får flöda senare, nu tänker jag njuta av min goa bebis och min vilda dotter. :)



Walle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0